.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت تمام قد نماینده رشت از قهرمانی چابک ؛
مردم گیلان مخالف تغییر استاندار هستند
بومی بودن،با تجربه بودن،آشنا بودن به مشکلات وتوان مندی ها ی گیلان وسلسله مراتب کردن از معاونت تا استانداری از مهمترین ویژگی های قهرمانی چابک به شمار می رود.
مردم گیلان مخالف تغییر استاندار هستند

یک نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی،گفت:مردم استاندار گیلان را دوست دارند ومخالف تغییر قهرمانی چابک هستند.

دکترحسن تامینی در گفت وگو با ایلنا ضمن برشمردن مهمترین ویژگی های استاندار گیلان،اظهارداشت: بومی بودن،با تجربه بودن،آشنا بودن به مشکلات وتوان مندی ها ی گیلان وسلسله مراتب کردن از معاونت تا استانداری از مهمترین ویژگی های قهرمانی چابک به شمار می رود.

وی اضافه کرد: استاندار گیلان تمامی گروه های سیاسی گیلان را به خوبی می شناسد وهمه افکاررا قبول دارد ولی تاکنون کسی نتوانسته این ادعا را بکند که قهرمانی چابک به گروه سیاسی خاصی تعلق دارد .

تامینی ،تغییر استانداران را حق طبیعی دولت دانست وخاطرنشان کرد:وقتی مردم گیلان استاندار فعلی را دوست دارند واز کارقهرمانی چابک رضایت دارند ،بنابراین تغییر وی به هیچ وجه به مصلحت استان نخواهدبود.

وی اذعان داشت:چنانچه اگرضعفی دراستاندار فعلی گیلان وجود دارد باید افراد مخالف با قهرمانی چابک بنشینند وصحبت بکند ودست به دست هم بدهند تااین استان آباد بشود.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه وجود اختلافات به هیچ وجه به نفع گیلان نخواهد بود،تصریح کرد:وجود اختلافات به سود هیچ کس نخواهد بود واین گونه اختلافات دربسیاری از موارد به روند توسعه وپیشرفت گیلان ضربه زده است.

تامینی به افرادی که دنبال به وجود آوردن اختلاف در گیلان هستند توصیه اکید کرد بیایند تخصصی حرف بزنند وبه فکر حل مشکلات استان باشندو دست از این گونه دست بردارند درغیر این صورت یک روزی خواهد رسیدو مردم محاکمه شان خواهندکرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 دي 1389
این کارها به نفع استان گیلان نیست
نا شناس 3 دي 1389
افرین بالاخره یکی حرف دل مردم استان رو زد
نا شناس 3 دي 1389
کوچکی نژاد و اقازاده باید بدانند که تغییر استاندار بهمین راحتی نیست تا استانداری بیاید و مستقر بشود و از استان و گروههای سیاسی و اقتصاد استان و مشکلات استان شناخت پیدا کند حداقل 2 سال زمان میبره و تا ان موقع دوره دولت تمام می شود و استاندار دیگری باید منصوب بشه !
نا شناس 3 دي 1389
چقدر هماهمنگی در میان نمایندگان استان گیلان و شهر رشت زیاده ولی من نظر تامینی را قبول دارم اقازاده و کوچکی نژاد سیاسی کار و منفعل در امورات استان هستند شخصا از زبان اقازاده شنیدم که در محفلی می گفت استاندار از من !! ( اقازاده ) حرف شنوی !! ندارد !! این اقایان فکر می کنند استان گیلان پادگان سپاه و استاندار هم یکی از همون سرهنگهای زیر دستشان است و مردم بدبخت و محروم و عقب مانده استان هم سربازان وظیفه زیر دستشان در پادگان که فقط وظیفه دارند به این حضرات رای بدهند و این اقایان هم هیچ پاسخی راجه به عملکردشان ندهند اقایان ! مردم که برده شما نیستند تا حالا چه کاری برای این استان انجام داده اید
نا شناس 3 دي 1389
قهرمانی چابک را دوست داریم و برای موفقیتش هم دعا و هم در حد وسعمان کمک می کنیم ، آقای تامینی هم خوش فکر و هم با مسئولیت موضع گیری می کنند خدا هر دو عزیز را توفیق دهد.
نا شناس 3 دي 1389
چرا نمایندگان تالش،بندرانزلی،استانه وبرخی حاضر به دفاع از یکنیروی بومی نیستند؟
گیلانی 3 دي 1389
آقای تامینی بالاخره ما شما را نشناختیم یک روز میگوئی این استاندار .... است یک روز اینطوری طرفداری میکنی بخدا با دفاع از این.... فقط رایت را از دست میدهی ولاغیر
سید مهدی از ساری 3 دي 1389
چه حرف مسخره ای : (( همه افکاررا قبول دارد ))
چه کسی پیدا می شه که همه افکار رو قبول داشته باشه ؟ آقای تامینی این حرف برای شما سبک است .
نا شناس 3 دي 1389
شمال نیوز چرا جرات ندارد حرف های مخالفان را بنویسد
نا شناس 3 دي 1389
اقای اقازاده بجای زدن زیر آب استاندار توضیح بده که چرا بکفته خودت در برنامه با مسئولین شبکه باران بعد از 3 سال از نمایندگیت نتونستد حتی 1 قرون پول برای عمران این استان وارد کنید چرا کارخانه ایران پوپلین و گیلان الکتریک و چینی گیلان و دهها کارخانه با بیش از 10000 کارگر تعطیل و بیکار شده اند و شما دست روی دست گذاشتید
bahram 4 دي 1389
به نظر من جناب آقاي مهندس قهرماني استاندار توانائي مي باشد و اظهارات نماينده رشت کاملاً صحيح مي باشد و مسولين کشوري بايد از اين استاندار قدر داني کنند
نا شناس 4 دي 1389
منظور آقای تامینی همه نیروهای سیاسی شناسنامه دار است وافکارشان
نا شناس 4 دي 1389
حيف شد كه قهرماني استاندار مازندران نيست
نا شناس 6 دي 1389
خداکنه اقای قهرمانی رامسر راجز گیلان کنه (از طریق مصوبه ریاست جمهوری )
نا شناس 6 دي 1389
چرا مید سایت شمال نیوز چیزی که به نفع مردم است را چاپ نمیکند
نا شناس 6 دي 1389
آقای تامینی گویا برای زیر آب زدن قهرمانی نزد قربانی نماینده ولی فقیه درگیلان رفته .وایشان تامینی نصیحت کرده دست از این کارها بردارد............یکی از مدیران عالی استانداری گفته
علی پ 7 دي 1389
بنده کاملا با این نظر آقای تامینی مخالفم
آقای استاندار هر کاری می کند جز استانداری
همدوره 14 دي 1389
جبار كوچكي نژاد يادش نرود كه تمام زندگي سياسي ، اجتماعي ،فرهنگي و...را مديون حاج محمد تقي رنجبر چوبه نماينده چهاره دوره صومعه سرا است .زماني كه در اوايل انقلاب بدليل ؟؟؟؟؟؟تحت تعقيب و....بود آقاي رنجبر از او دفاع كردوجانش را نجات داد ودر دفترش به او كار داد چون جاي ديگه قبولش نمي كردند وبعد كم كم با حمايت آقاي رنجبر وارد آموزش وپروش شدو با حمايتهاي آقاي رنجبر قلعه هاي پيشرفت را فتح كرد وپس از بدست اوردن قدرت به مخالفت و تخريب آقاي رنجبر پرداخت .آقاي كوچكي نژاد آنروزها يادت نره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.